۲۳ بهمن ۱۳۹۰، ۱۶:۴۰
کد خبر: 30813943
T T
۰ نفر

تهران- رييس اتحاديه فروشندگان فرش دستباف تهران گفت: جشنواره فروش مستقيم فرش دستباف با عنوان 'هر فروشگاه يك نمايشگاه' در تهران آغاز شد.

'عباس كسایی فر' روز یكشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا استان تهران افزود: در این جشنواره كه از 22 بهمن ماه آغاز شده است، 100 فروشگاه منتخب كه جواز كسب از اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تهران دارند، اقدام به عرضه فرش به دوستداران و خریداران فرش دستباف می كنند.

وی گفت: در این جشنواره كه تا 22 اسفند ماه سال جاری در تهران ادامه دارد، فروشگاه های منتخب با نصب پلاكاردهایی منقوش به نشان (آرم) اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تهران و وزارت صنعت، معدن و تجارت و مركز ملی فرش ایران فرش دستباف مورد نیاز شهروندان تهرانی را همزمان با خریدهای نوروزی شهروندان عرضه می كنند.

كسایی فر افزود: خریداران فرش دستباف در صورت بروز هرگونه مشكل در خرید فرش می توانند شكایات خود را با اتحادیه فروشندگان فرش دست باف تهران به شماره تماس های 55607988 در میان بگذارند.

وی گفت: خریداران لازم است در موقع خرید از این فروشگاه ها مشخصات كامل فرش را از فروشنده برای درج در فاكتور بخواهند تا در صورت بروز مشكل اتحادیه بتواند به راحتی از حقوق آنان دفاع كند.

رییس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تهران افزود: فاكتورهای خرید در تمام فروشگاه های طرح یكسان هستند و خریداران می توانند بعد از گذشت 72 ساعت چنانچه از خرید خود ناراضی بودند، به فروشگاه مربوطه مراجعه و پول خود را بدون كسر وجه پس بگیرند.

وی گفت: در این نمایشگاه ها قرار است فرش ها به قیمت تولید كننده عرضه شود و به فروشندگان توصیه شده در حد امكان همراهی لازم را با مردم داشته باشند.

تهرام/9977/ /1556/

سرخط اخبار اقتصاد